Паланська громада

Черкаська область, Уманський район

Новини

Дата: від до Скинути
22 Березня, 2023 р., 12:28
Понад 1000 населених пунктів звільнили впродовж місяця, від початку березня 2022 року, від окупантів. До річниці боїв за північ в Україні розповідають про тих, хто рятував, захищав та відбудовує #МістаГероїв.
06 Березня, 2023 р., 08:29
Знайти порозуміння між мешканцями та іншими зацікавленими сторонами в громаді, врахувати інтереси різних груп при прийнятті рішень, побудувати стійку та продуктивну комунікацію між органами влади та жителями громади для вирішення актуальних проблем. Саме на це спрямований проєкт “Лабораторії творчого діалогу в громадах”, в якому бере участь і Черкаська область. Проєкт реалізується Спілкою «Громадські ініціативи України» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою», і спрямований на посилення діалогового підходу як важливого інструменту реалізації місцевого самоврядування в українських громадах. На даний момент, в результаті незалежного, конкурсного відбору, відібрано 10 громад-учасниць проєкту в Черкаській області, а саме: Ватутінська, Вознесенська, Золотоніська, Канівська, Катеринопільська, Ладижинська, Леськівська, Мліївська, Новодмитрівська та Паланська територіальні громади. В рамках проєкту представники місцевого самоврядування з громад навчатимуться використовувати діалогові методики при проведенні консультацій з громадськістю та на практиці застосують набуті знання. В кожній з громад, які беруть участь в проєкті, застосовуючи методи діалогового підходу, будуть обрані актуальні теми місцевого розвитку, з`ясовані різні бачення вирішення місцевих проблем, відбудуться громадські обговорення із залученням всіх зацікавлених сторін. Набутий досвід дозволить активніше залучати мешканців громад до процесів прийняття рішень на місцевому рівні в наступні роки, розкриє потенціал громад в процесі відновлення та відбудови, залучення додаткових ресурсів через співпрацю з державними та міжнародними фондами. Допомагатиме громадам Черкащини оволодіти інструментами діалогового підходу в процесі проведення громадських консультацій місцева координаторка проєкту Ропало Любов Вікторівна, консультантка з питань розвитку громад, проєктна менеджерка. “Порозуміння та згуртованість всередині громади – це запорука стійкості та витривалості сьогодні в умовах інформаційних атак ворога, який різними засобами намагається розколоти українське суспільство, посіяти розбрат та зневіру. Ті громади, що зможуть вчасно та ефективно залучити нових мешканців, отримають переваги у вигляді: зменшення соціальної напруги, посилення кадрового потенціалу, залучення додаткових фінансових, матеріальних та інвестиційних ресурсів, стійкість до потенційних конфліктів в період інформаційних воєн. Опанувавши загальноприйняті в країнах ЄС процедури та практики щодо ухвалення рішень на місцевому рівні, громади зможуть краще підготуватись до участі в програмах з відновлення України”- зазначив координатор проєкту, голова Правління Спілки «Громадські ініціативи України», Юрій Степанець. Відзначимо, що проєкт “Лабораторії творчого діалогу в громадах” реалізується Спілкою «Громадські ініціативи України» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою» в 120 громадах з 12 областей України і є однією з перших масштабних ініціатив впровадження діалогового підходу в застосуванні інструментів участі на локальному рівні.
14 Лютого, 2023 р., 15:24
                                                                                                
27 Січня, 2023 р., 11:25
Проведено курси підвищення кваліфікації для посадовців Паланської територіальної громади на тему: «Особливості організації заходів з охорони навколишнього природного середовища, екологічної оцінки та менеджменту територій населених пунктів, що входять до складу територіальної громади». Під час занять розглянуті наступні теми: 1.Методика визначення основних характеристик стану охорони навколишнього природного середовища об’єднаної територіальної громади. 2. Визначення пріоритетних напрямків та екологічних проблем громади. 3. Екологічні компенсаторні заходи з експлуатації водних ресурсів Карпатського регіону. 4. Стратегія охорони навколишнього природного середовища на десять років, як складова стратегії розвитку громади. 5. Формування попереднього стратегічного плану заходів з урахуванням наявних екологічних проблем та перспектив розвитку громади. 6. Менеджмент впровадження стратегії охорони навколишнього природного середовища в межах громади та плану природоохоронних заходів. Навчання провели Чернов С.І. (професор, доктор наук з державного управління), Кравченко Б.М. (доцент, кандидат юридичних наук), Томільцева А.І. (старший науковий співробітник, кандидат технічних наук), Кохан О.В. (експерт міжнародних екологічних проектів). Особливу увагу учасників семінару зацікавили практичні питання, що стосуються ревіталізації водних об’єктів, розташованих на території громади. Наприкінці занять слухачам видані свідоцтва державного зразку про підвищення кваліфікації.
22 Грудня, 2022 р., 09:29
З 1 січня 2023 року в Україні припинять виплати всіх видів державної допомоги, що продовжували автоматично на період воєнного стану. Щоб продовжити виплати, необхідно через уповноважені органи місцевої влади (уповноважені особи старостатів, ЦНАПи, відділи соцзахисту) звернутися із заявою до управлінь соціального захисту населення.
09 Грудня, 2022 р., 13:45
16 грудня 2022 року о 10.00год. за адресою вул. Залізняка, 2а, м.Умань, Черкаська обл., засідання комісії по проведенню конкурсного відбору на заміщення вакантної посади директора Паланського ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області не відбудеться в зв’язку з відсутністю кандидатів.
23 Листопада, 2022 р., 09:39
Детальніше:
22 Листопада, 2022 р., 12:34
Відповідно до п. 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року No 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року. При цьому об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація), зокрема валютні цінності (банківські метали, крім тих, що не розміщені на рахунках, національна валюта (гривня) та іноземна валюта, крім коштів у готівковій формі, та права грошової вимоги (у тому числі депозит (вклад), кошти, позичені третім особам за договором позики), оформлені у письмовій формі з юридичною особою або нотаріально посвідчені у разі виникнення права вимоги декларанта до іншої фізичної особи (п.п. «а» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ). Водночас, згідно з п. 9 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України (далі – спеціальний рахунок) до Декларації. Декларант з метою забезпечення виконання положень п. 9 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ звертається до банку для відкриття спеціального рахунку. Порядок відкриття, закриття, зарахування коштів на спеціальний рахунок і здійснення контролю за операціями за таким рахунком встановлюються Національним банком України. Разом з тим, п.п. 1 п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ визначено, що склад та обсяг активів, джерела одержання (набуття) яких у разі невикористання фізичною особою права на подання Декларації вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори відповідно до податкового законодавства, становлять активи, крім визначених підпунктами 2 і 3 п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, сумарна вартість яких не перевищує 400 тис. грн. станом на дату завершення періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування. У разі якщо грошова вартість таких активів визначена в іноземній валюті/банківських металах, їх вартість зазначається у гривні за офіційним курсом національної валюти до іноземної валюти, установленим Національним банком України/облікової ціни банківських металів, розрахованої Національним банком України на дату подання декларантом Декларації. Враховуючи викладене, у разі якщо фізична особа має у власності 405 тис. грн. та виявила бажання скористатися правом на подання Декларації, то така особа приймає самостійне рішення щодо суми, яка буде зазначена у вказаній Декларації, а саме повністю уся сума 405 тис. грн. або тільки частина цих коштів. При цьому нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування здійснюється у загальному порядку з суми, яка буде вказана у Декларації. Крім того, у разі прийняття рішення фізичною особою щодо не подання Декларації, то джерела одержання (набуття) коштів вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори відповідно до податкового законодавства, якщо сумарна вартість їх не перевищує 400 тис. грн. станом на дату завершення періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування. За інформацією загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу.
22 Листопада, 2022 р., 10:20
Відповідно до п. 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року No 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року. При цьому об’єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація), зокрема валютні цінності (банківські метали, крім тих, що не розміщені на рахунках, національна валюта (гривня) та іноземна валюта, крім коштів у готівковій формі, та права грошової вимоги (у тому числі депозит (вклад), кошти, позичені третім особам за договором позики), оформлені у письмовій формі з юридичною особою або нотаріально посвідчені у разі виникнення права вимоги декларанта до іншої фізичної особи (п.п. «а» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ). Водночас, згідно з п. 9 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України (далі – спеціальний рахунок) до Декларації. Декларант з метою забезпечення виконання положень п. 9 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ звертається до банку для відкриття спеціального рахунку. Порядок відкриття, закриття, зарахування коштів на спеціальний рахунок і здійснення контролю за операціями за таким рахунком встановлюються Національним банком України. Разом з тим, п.п. 1 п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ визначено, що склад та обсяг активів, джерела одержання (набуття) яких у разі невикористання фізичною особою права на подання Декларації вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори відповідно до податкового законодавства, становлять активи, крім визначених підпунктами 2 і 3 п. 10 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, сумарна вартість яких не перевищує 400 тис. грн. станом на дату завершення періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування. У разі якщо грошова вартість таких активів визначена в іноземній валюті/банківських металах, їх вартість зазначається у гривні за офіційним курсом національної валюти до іноземної валюти, установленим Національним банком України/облікової ціни банківських металів, розрахованої Національним банком України на дату подання декларантом Декларації. Враховуючи викладене, у разі якщо фізична особа має у власності 405 тис. грн. та виявила бажання скористатися правом на подання Декларації, то така особа приймає самостійне рішення щодо суми, яка буде зазначена у вказаній Декларації, а саме повністю уся сума 405 тис. грн. або тільки частина цих коштів. При цьому нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування здійснюється у загальному порядку з суми, яка буде вказана у Декларації. Крім того, у разі прийняття рішення фізичною особою щодо не подання Декларації, то джерела одержання (набуття) коштів вважаються такими, з яких повністю сплачено податки і збори відповідно до податкового законодавства, якщо сумарна вартість їх не перевищує 400 тис. грн. станом на дату завершення періоду одноразового (спеціального) добровільного декларування. За інформацією загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь