Інформаційно-просвітницька соціальна кампанія під гаслом "Небесній Сотні вдячні за свободу".
З наближенням державної пам'ятної дати – Дня Героїв Небесної Сотні – Національний музей Революції Гідності разом з партнерами запустив інформаційно-просвітницьку соціальну кампанію під гаслом "Небесній Сотні вдячні за свободу". До 20 лютого українські телеканали транслюватимуть соціальний ролик, а зовнішню рекламу на понад 180 площинах побачать у Києві та регіонах.
Емблемою кампанії стало зображення, яке розробив художник Олександр Ком’яхов. Графічна ілюстрація майданівців зі щитами та гаслом «Небесній Сотні вдячні за свободу» – це трафаретне стилізоване зображення з алюзією на культову світлину встановлення прапора над Іводзімою 1945 року, що стала свого часу для американців символом скорої перемоги та закінчення Другої світової війни. Таким чином, автор мав на меті асоціативно утвердити образ Героїв Небесної Сотні як головних борців в українській революції 2014 року.
У рамках кампанії створено низку проєктів. Зокрема, відеопроєкт «Характери Гідності». Цьогоріч Музей Майдану презентує 5 нових епізодів, присвячених Героям Небесної Сотні Віктору Прохорчуку, Івану Наконечному, Сергію Бондареву, Олександру Капіносу та Івану Пантелєєву.
У відеороликах близькі та рідні Героїв розповідають про їхні характерні риси, пригадують цікаві, світлі та позитивні історії. Наразі проєкт налічує 43 відео.
Переглянути ролики можна за посиланням:
https://www.youtube.com/playlist...