В опитуванні «Чи задоволені послугами Уманської ЦРЛ» взяли участь жителі Паланської, Уманської, Дмитрушківської, Маньківської, Христинівської, Монастирищенської, Бабанської та Ладижинської громад.
Близько 80% опитуваних звертались до лікарні декілька разів на рік, 9% не рідше одного разу на місяць та 11% звертались менше одного разу на рік.
Найкращим відділенням, завдяки професіоналізму фахівців та матеріально-технічній базі, визначили неврологічне.
ІІ та ІІІ місця посіло хірургічне та інфекційне боксоване.
Найбільше потребує капіталовкладень та ремонту акушерсько-гінекологічне відділення.
Відділення оцінювались за наступними критеріями:
висококваліфіковані фахівці;
технічне забезпечення;
належний ремонт приміщень;
відношення персоналу;
Невдоволеними відношенням до персоналу виявились 30% опитуваних.
За ряд послуг, таких як УЗД/рентген, консультація/огляд лікаря, хірургічне втручання та купівля медикаментів близько 40% платили неофіційно.
Майже 70% респондентів потребують відновлення дитячого та терапевтичного відділення.
На запитання «Звідки дізнались про платні послуги» 50% відповіли, що дізнались від свого лікаря, 38% виписали квитанцію на оплату послуг, решта — самі визначили суму «подяки» за послуги.
Найчастіше зустрічались побажання щодо удосконалення роботи Уманської ЦРЛ, такі як:
«…покращити технічне обслуговування, вчасно розпочинати робочий день і дотримуватися графіку прийому громадян графіку, провести бесіду з персоналом, у деяких кабінетах відношення неетичне відношення до пацієнтів».
Дякуємо всім, хто долучився до опитування!