У ході опитування, найактивнішими виявились жителі Посухівки, Краснопілки та Громів.
67% мешканців Паланської ТГ задоволені якістю послуг медичної сестри в їх селі, майже 14% проголосували за варіант «незадовільно», та 20% було важко оцінити якість надання послуг медсестри.
На запитання «Що потрібно змінити у первинній медичній ланці» було чимало пропозицій, наприклад:
...збільшити приймальне відділення, щоб не було скупчення хворих людей, зробити опалення/кондиціювання.
...збільшити кількість часу на прийом одного пацієнта до 30 хв. Можливо тоді лікар буде приймати пацієнів згідно запису. Наявний запис перетворюється в живу чергу.
...потрібно зробити онлайн запис до сімейного лікаря чи педіатра, так, як у міській лікарні. Вони приєднані до системи helsi. Бо на даний час можна записатись лише в робочий час операторів колцентру.
У 80% опитуваних не було проблем із сімейнимлікарем, інші 20% прокоментували, що досить важко іноді записатись на прийом.
Лише 2% заявили, що стикались із корупцієюу медичних закладах.
Майже 93% мають договір із сімейним лікарем, та близько 60% вдоволені його роботою.
Дякуємо, що допомагаєте нашій громаді ставати краще. Ваша думка важлива для нас!