Моніторинг якості початкової освіти у Паланській ЗОШ І-ІІІ ступенів
З 29 березня до 21 травня 2021 року в Україні проводиться моніторингове дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи», метою якого є відстеження змін, що відбуватимуться в результаті запровадження нового Державного стандарту початкової освіти та нових підходів до навчання. Всього у дослідженні візьмуть участь понад 9000 четвертокласників із 365 закладів освіти України.
22 квітня 2021 року учасниками основного етапу другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу стали учні 4-го класу Паланської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.
Протягом майже трьох уроків діти працювали з тестовими матеріалами з читання та заповнювали анкети. Опитування пройшла і вчитель, яка навчає цих учнів.
Результати дослідження дозволять визначити рівень сформованості читацької компетентності у випускників початкової школи, які вчилися за старим Державним стандартом початкової освіти й старими навчальними програмами, та зафіксувати рівень навчальних досягнень випускників початкової школи.
Крім того, інформація, отримана шляхом анкетування, буде використана для з’ясування залежності результатів навчання в початковій школі від соціально-економічних факторів.
За підсумками роботи школа отримала Подяку від Українського центру оцінювання якості освіти.